۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

تقویم آموزشی

انتخاب واحد : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ الی ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
حذف و اضافه : ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ الی ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
شروع کلاس ها : ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
پایان کلاس ها : ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
امتحانات : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ الی ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
تلگرام موسسهسامانه ثبت معافیت تحصیلیسامانه تاییدیه تحصیلی دانش آموختگانارسال نظرات و پیشنهاداتگالری تصاویرwes

آمار بازدیدکنندگان

بازدیدکنندگان امروز : ۲۲۴۲
بازدیدکنندگان ديروز : ۵۶۷۲
بازدیدکنندگان در هفته : ۲۴۴۳۲
بازدیدکنندگان در ماه : ۱۱۳۹۲۰
بازدیدکنندگان در سال : ۱۳۹۲۵۶۶
کل بازدیدکنندگان : ۱۲۴۷۲۲۵۶
کاربران آنلاین : ۲۸
logo-samandehi

فعالیت های موسسه کار و تامین اجتماعی


با سلام و احترام؛ به استحضار می رساند موسسه کار و تأمین اجتماعی به نشانی اینترنتی www.LSSI.IR    در زمینه های آموزش، پژوهش و انتشارات فعالیتی دیرینه دارد. لذا به منظور تسهیل و گسترش فعالیتهای آموزشی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهره مندی از پتانسیل­های مراکز آموزشی و پژوهشی، فرصتها و امکانات این موسسه به شرح ذیل جهت بهره مندی اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان گرامی تقدیم می­گردد. خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی در این زمینه، هماهنگیهای لازم را با نماینده مؤسسه کار و تأمین اجتماعی در استان گیلان، آقای حسین جانی (به شماره همراه 09113300637 و تلفن ثابت 33461699) به عمل آورید.
1- پژوهش: حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد ( در حال حاضر فقط برای پرسنل خانواده تعاون، کار و رفاه اجتماعی ) و دکتری، انجام پژوهش های کاربردی براساس ضرورت و همچنین اولویتهای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی(که در سایت مؤسسه درج گردیده است) در سه سطح خرد، متوسط وکلان.
2- آموزش: آمادگی جهت برگزاری دوره های آموزشی ترویجی ( برای کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، کارآفرینان) و سمینارهای آموزشی و تخصصی و همچنین برگزاری دوره های سفارش محور.
3- انتشارات: انتشارات کتابهایی در زمینه قانون کار، تأمین اجتماعی، اشتغال، پژوهش خلاقیت کودکان، کارآفرینی، بازی مهارتهای کسب و کار، آیین نامه­های حفاظتی برای کارگاهها و ... که از لحاظ قیمتی و کیفیتی مناسبتر از انتشارات دیگر می باشد. (آخرین به روزرسانی در صفحه اول سایت --> فروش کتاب    --> لیست انتشارات، قابل دسترسی است که با هماهنگی با آقای حسین جانی با 20%  تخفیف نسبت به قیمت مندرج در سایت قابل تهیه می­باشد. )
4- ماهنامه کار و جامعه و بازار کار ایران: ماهنامه­ هایی هستند که آمادگی دریافت مقالات و ترجمه در زمینه­های مختلف دانش اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارد.
5- عقد قرداد در زمینه ترجمه: آمادگی عقد قرارداد ترجمه در خصوص جدیدترین متون مربوط به سایت­های سازمان بین المللی کار (ILO)، اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، سازمان بهره­ وری آسیایی (APO) و دیگر مراکز و سازمان­های مهم بین­ المللی و مراکز علمی و پژوهشی.
6- انتشار کتاب: آمادگی جهت چاپ آثار اعضای هیأت علمی دانشگاهها، خبرگان و کارشناسیان علاقمند در زمینه دانش اجتماعی خانواده تعاون، کار و رفاه اجتماعی.
 

دیدگاه کاربران

در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست

ارسال دیدگاه